Alla inlägg den 11 december 2008

Av Erica cederholm - 11 december 2008 17:45

Det snöar .... ååå vad härligt jag älskar snön och vintern .

Synd bara att det inte kommer så mycket så att det hinner lägga sig ordentligt .


Detta är så klart första vintern för kira, och hon tycker att snö är JÄTTE gott :) hon går runt och slickar på gatan .. hehe ..

och förut så släppte jag henne på fotbollsplanen och kastade lite boll,

 och hon sprang som en antilop över gräset där snön låg, med huvudet rätt ner i gräset och benen nästan ovanför huvudet.. ja dom är för goa :)


Nu är vi mitt i flytten , vis ka flytta ifrån älvängen till nol i stället.

och Kira förstår ingenting vad vi håller på med .


Jag tog med henne till den nya lägenheten förut, och hon satt helt förundrad vid dörren och bara ville därifrån, så det blir nog att börja vänja om henne vid denna lägenheten  nu snart .

 Det kommer ju inte gå att lämna henne så länge som jag har kunnat göra här hemma där hon känner sig trygg:)


Jag fick lite bilder utav kiras uppfödare , på kira när hon är bebis..


 Jag lägger upp dom här :)


 må så gott ...

Ovido - Quiz & Flashcards