Direktlänk till inlägg 26 september 2008

B som i blogg.

Av Erica cederholm - 26 september 2008 13:46

Ja då ska vi se om jag kan förståå mig på den här bloggen. Är helt nystartad och förstår inte så mycket av det men det ska nog går bra.

jaa då ska vi se.. hur startade denna dagen.. jo Kira hon växer och växer hela tiden hon är nu snart 7 månader den 10 oktober . Tiden går så himla fort.


I morse så va jag hos frissan , då fick Kira sitta i bilen  och det har hon absolut inget emot. hon älskar att åka bil, och det har jag haft turen med mig för det är ju inte alla hundar som gillar att åka bil. sen så har vi klicker tränat en del, och det går verkligen jätte bra . hon har fattat helt nu vad klicker går ut på. Jag blir så himla glad då:) för det är ju det som jag har kämpat med nu ett bra tag .


vi har gått Valp kursen, vardagslydnad 1, och tävlingslydnad 1.

och nästa vecka så börjar tävlingslydnad 2.


ja vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu , förutom att jag fyller 20 på söndag men ska fira det i morgon.. aja få väl se hur det går :)


 ha det bra så länge ... Kira o Erica

 
 
sara

sara

26 september 2008 17:19

välkommen till bloggvärlden :) det ska bli intressant att följa din och kiras träning :) KRAM

http://sisu.bloggagratis.se

 
MLL

MLL

26 september 2008 21:49

Wow, va häftigt detta då. Var ju tvungen att kika in. Inco blir oxå glad av KLICK även om vi har mycket kvar att lära.Skam den som ger sej-Du vet vem som fick oss att börja o "fatta grejen" *L*
Du ska ha ett riktigt roligt 20-årskalas...och Du- ta´t lugnt i trafiken*L*
Kramar från oss.

http://lincon.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

2 oktober 2008 14:21

Jaså du har också börjat blogga nu :P

http://miafiaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica cederholm - 13 mars 2009 17:08

Vad tiden går fort  kira fyllde ett år i tisdags... tiden har bara sprungit iväg. idag va vi hos aleveterinärerna och kiris fick sin ett års spruta . det gick jättebra hon reagerade inte ens , fast man fick ju ha lite godis att locka med i handen . v...

Av Erica cederholm - 22 januari 2009 10:01

Igår va vi inne i stan och tränade lite miljö. Vi tog bussen in och mötte sara med sin staff Milo. Så gick vi först upp mot avenyn och bland alla människor, och det gick bra förutom att kira drar ganska mycket. Men det är ju bara mitt eget fel, efte...

Av Erica cederholm - 9 januari 2009 22:51

Jag har varit sååå himla dålig på att blogga alltså... så jag kör en snabb sammanfattning hur våran jul och nyår har varit:)   Julen var jätte mysig då vi va hemma hos min mamma på morgonen och åt julfrukost, sedan så åkte vi till anders föräldrar oc...

Av Erica cederholm - 18 december 2008 23:08

Första natten i den nya lägenheten som sagt ... jag har haft lite halvt panik att kiris inte ska trivas i den nya lägenheten ...hon har verkligen strejkat när vi har varit inne i den .. bara suttit vid dörren hela tiden .. Idag har vi flyttat alla sa...

Av Erica cederholm - 11 december 2008 17:45

Det snöar .... ååå vad härligt jag älskar snön och vintern . Synd bara att det inte kommer så mycket så att det hinner lägga sig ordentligt . Detta är så klart första vintern för kira, och hon tycker att snö är JÄTTE gott :) hon går runt och slick...

Ovido - Quiz & Flashcards