Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Den goa åldern är inne :)

Av Erica cederholm - 20 november 2008 15:21

Då kom man precis hem ifrån gymmet .. helt slut .

Jag släppte kira lös  på en stor gräsmatta bredvid älven, det tyckte hon var jätte roligt., helt plötsligt så hoppade några ankor fram i vattnet och Kira blev helt exstas!! haha öronen stog rätt upp och hon bara stirrade på dom och kunde inte fatta vad det var för några konstiga saker.

Vi va ju på träning i lördags . det gick bra vi finslipade bara lite saker t.e.x fotgåendet m.m

Men Kira har inte riktigt förstått ordet FOT. för jag har alltid sagt ordet HÄR när jag vill ha henne vid min sida. men om vi ska ut på tävling så får ju ordet FOT vara att nu är det full fokus på mig.

 så där har jag något att träna på.

Nu har hon fått ett ryck här i soffan och springer runt som en galning haha jaja som sagt .... Den goa åldern är inne :)

 
 
Suss

Suss

27 november 2008 15:55

Hallå där.
Jodå, med mig är det fint.
Hur är det själv?
Söt hund du har.

http://www.fabulousa.blogg.se

 
sara

sara

1 december 2008 21:13

åhh, låter UNDERBART med "dendär goa åldern"! haha. vi får ses snart igen o låta hundarna leka av sig lite :)

KRAM

http://sisu.bloggagratis.se

 
sara

sara

1 december 2008 21:14

Föresten! tänkte kolla med dig om du skulle ha lust att gå på kurs med mig? Jag anmälde mig ju till en specialsökskurs som skulle starta den 8:e dec. Men nu är det uppskjutet då det är för lite anmälda. Försöker ragga lite folk som vill vara med så det kan starta upp snart!!
Fast du kanske fortf går kvar på lydnadskursen?

http://sisu.bloggagratis.se

 
Suss

Suss

3 december 2008 15:01

Jag är för tillfället arbetslös, har varit det nån vecka nu. Skit tråkigt! Jag har egen lägenhet inne i ulricehamn, men den har jag sagt upp så ska snart flytta ut allt. Bor tillsammans med min pojkvän i Svenljunga nu, får väl se om vi stannar kvar här eller flyttar vidare :) Vad gör du själv nu förtiden? Flyttat hemifrån som jag fattat det va? :)

http://www.fabulousa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica cederholm - 13 mars 2009 17:08

Vad tiden går fort  kira fyllde ett år i tisdags... tiden har bara sprungit iväg. idag va vi hos aleveterinärerna och kiris fick sin ett års spruta . det gick jättebra hon reagerade inte ens , fast man fick ju ha lite godis att locka med i handen . v...

Av Erica cederholm - 22 januari 2009 10:01

Igår va vi inne i stan och tränade lite miljö. Vi tog bussen in och mötte sara med sin staff Milo. Så gick vi först upp mot avenyn och bland alla människor, och det gick bra förutom att kira drar ganska mycket. Men det är ju bara mitt eget fel, efte...

Av Erica cederholm - 9 januari 2009 22:51

Jag har varit sååå himla dålig på att blogga alltså... så jag kör en snabb sammanfattning hur våran jul och nyår har varit:)   Julen var jätte mysig då vi va hemma hos min mamma på morgonen och åt julfrukost, sedan så åkte vi till anders föräldrar oc...

Av Erica cederholm - 18 december 2008 23:08

Första natten i den nya lägenheten som sagt ... jag har haft lite halvt panik att kiris inte ska trivas i den nya lägenheten ...hon har verkligen strejkat när vi har varit inne i den .. bara suttit vid dörren hela tiden .. Idag har vi flyttat alla sa...

Av Erica cederholm - 11 december 2008 17:45

Det snöar .... ååå vad härligt jag älskar snön och vintern . Synd bara att det inte kommer så mycket så att det hinner lägga sig ordentligt . Detta är så klart första vintern för kira, och hon tycker att snö är JÄTTE gott :) hon går runt och slick...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards