Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Ett års Vaccination:)

Av Erica cederholm - 13 mars 2009 17:08

Vad tiden går fort  kira fyllde ett år i tisdags... tiden har bara sprungit iväg.

idag va vi hos aleveterinärerna och kiris fick sin ett års spruta . det gick jättebra hon reagerade inte ens , fast man fick ju ha lite godis att locka med i handen .

veterinären ville ha upp henne på deras bord/bänk  och det tyckte kira va lite äckligt men det gick bra .

jag vägde henne också , jag trodde att hon vägde ca 35 kg nu men hon vägde bara 30 kg :)

Jag måste verkligen börja träna snart igen för hon lyssnar väldigt dåligt på inkallning . men jag har tyvärr bara mig själv att skylla på !!!!

 
 
sara

sara

15 mars 2009 09:55

Oj vad stor hon har blivit :) Tiden går verkligen fort! Milo fyller ju 2 år den 24:e!

Här är allt förövrigt bara bra :) Sj då?
Vi får ses snart och promenera lite igen!

http://sisu.bloggagratis.se

 
sara

sara

15 mars 2009 12:37

Ja, jobbar sådär mycket. Brukar alltid ha någon/några dagar ledigt på veckorna. Är ledig imorgon, kanske har du lust i ta en prommis då?

http://sisu.bloggagratis.se

 
Erica

Erica

15 mars 2009 20:30

okej imorgon så ska jag till skolan vet inte riktigt när jag slutar .. men annars så är jag ledig onsdagar och torsdagar :)

http://kiris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mls

18 mars 2009 09:36

Ojojoj-denna lilla sötnosen. Förstod det var nåt sånt på G när jag såg du verit hos vetrinären.*L* Visst är dom bra där? Detdär med inkallning fixar du lätt när du bara får tid. Kiris är så fäst vid dej. (inte konstigt) Jag ska iväg o plugga engelska nu. Har lyckats med att göra slut med Jörgen i helgen. Nog för jag varit med om mycket, men kallare människa än han får man leta efter*L* Kramar från M & Inco

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica cederholm - 22 januari 2009 10:01

Igår va vi inne i stan och tränade lite miljö. Vi tog bussen in och mötte sara med sin staff Milo. Så gick vi först upp mot avenyn och bland alla människor, och det gick bra förutom att kira drar ganska mycket. Men det är ju bara mitt eget fel, efte...

Av Erica cederholm - 9 januari 2009 22:51

Jag har varit sååå himla dålig på att blogga alltså... så jag kör en snabb sammanfattning hur våran jul och nyår har varit:)   Julen var jätte mysig då vi va hemma hos min mamma på morgonen och åt julfrukost, sedan så åkte vi till anders föräldrar oc...

Av Erica cederholm - 18 december 2008 23:08

Första natten i den nya lägenheten som sagt ... jag har haft lite halvt panik att kiris inte ska trivas i den nya lägenheten ...hon har verkligen strejkat när vi har varit inne i den .. bara suttit vid dörren hela tiden .. Idag har vi flyttat alla sa...

Av Erica cederholm - 11 december 2008 17:45

Det snöar .... ååå vad härligt jag älskar snön och vintern . Synd bara att det inte kommer så mycket så att det hinner lägga sig ordentligt . Detta är så klart första vintern för kira, och hon tycker att snö är JÄTTE gott :) hon går runt och slick...

Av Erica cederholm - 5 december 2008 13:34

jaha ... då va det dags nu löper kira :) hur mycket som helst jag fattar inte .. hon är ju som en människa :)   fast hur länge löper tikar egentligen någon som vet? jag har absolut ingen aning .. har aldrig haft tik innan..   Men det blev iallafall ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards