Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Miljöträning

Av Erica cederholm - 22 januari 2009 10:01

Igår va vi inne i stan och tränade lite miljö. Vi tog bussen in och mötte sara med sin staff Milo.

Så gick vi först upp mot avenyn och bland alla människor, och det gick bra förutom att kira drar ganska mycket.

Men det är ju bara mitt eget fel, eftersom jag inte har varit inne i stan med henne innan. Sedan så gick vi ner mot nordstan och in i femman .. Det va väldigt intressant tyckte Kira, jag försökte att ha lite lösare koppel på henne men då gick hon bara rakt fram och "flummade" nästan in i alla människor.


Men det gick iallafall jätte bra

Här kommer en bild  på farbror Hero och Kiris när vi va och åkte skridskor på sjön:)


see yaa

 
 
Caroline Holmén

Caroline Holmén

23 januari 2009 11:07

Naw dom är så söta =)

http://carolineholmen.blogspot.com

 
mls

mls

3 februari 2009 14:14

Hallå vännen*L* nu äntligen har jag hittat lite och fått koll i min dator någotsånär. Trodde nästan du satt in en bild på kiris o inco när jag först tittade till.Kul att kunna läsa lite om er här. Kram

http://Magdalena,msn

 
Erica

Erica

3 februari 2009 17:52

ja det va kul att du tittade föri i min bblogg:)

http://kiris.bloggagratis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica cederholm - 13 mars 2009 17:08

Vad tiden går fort  kira fyllde ett år i tisdags... tiden har bara sprungit iväg. idag va vi hos aleveterinärerna och kiris fick sin ett års spruta . det gick jättebra hon reagerade inte ens , fast man fick ju ha lite godis att locka med i handen . v...

Av Erica cederholm - 9 januari 2009 22:51

Jag har varit sååå himla dålig på att blogga alltså... så jag kör en snabb sammanfattning hur våran jul och nyår har varit:)   Julen var jätte mysig då vi va hemma hos min mamma på morgonen och åt julfrukost, sedan så åkte vi till anders föräldrar oc...

Av Erica cederholm - 18 december 2008 23:08

Första natten i den nya lägenheten som sagt ... jag har haft lite halvt panik att kiris inte ska trivas i den nya lägenheten ...hon har verkligen strejkat när vi har varit inne i den .. bara suttit vid dörren hela tiden .. Idag har vi flyttat alla sa...

Av Erica cederholm - 11 december 2008 17:45

Det snöar .... ååå vad härligt jag älskar snön och vintern . Synd bara att det inte kommer så mycket så att det hinner lägga sig ordentligt . Detta är så klart första vintern för kira, och hon tycker att snö är JÄTTE gott :) hon går runt och slick...

Av Erica cederholm - 5 december 2008 13:34

jaha ... då va det dags nu löper kira :) hur mycket som helst jag fattar inte .. hon är ju som en människa :)   fast hur länge löper tikar egentligen någon som vet? jag har absolut ingen aning .. har aldrig haft tik innan..   Men det blev iallafall ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards